Návšteva Sorry Baby "A"

19.02.2012 15:06

TAk vďaka všetkým sme sa rozhodli čo najskôr si doniesť nové šteniatko.Rozhodnutie bolo ľahké v plemene .Keďže 2 roky ma fascinujú border collie prečo nie .Hľadala som šteniatka také ešte nie na odber.Chcelisme s PP .Narazili sme na chovateľskú stanicu Sorry Baby.Pozerala som šteniatka.Boli voľné 4 sučky.Rozhodovala som sa dlhšie a odvážila som sa napísať pani chovateľke.Došla mi správa že šteniatko ktoré som si vybrala je veľmi dobrej povahy .Keď volala s maminou ,dostala som pochvalu že sa jej môj email veľmi páčil :) .TAk v nedeľu sme nečakaneišli pozrieť šteniatka.Všade behali malé bábätka čierno-biele .Našu som rozpoznala hneď vďaka jej čiernobielej tváričke.A tak očakávame nového člena rodiny aneb Sorry Baby Amazing Jeannie "Jeannie ".ďakujem Lenke za malú .Podotkíňam Lenka chovateľka je veľmi milá.Sú tam ešte voľné 2 sučky -Girl 1 a Girl 4 .

Foto našej Jeannie :

—————

Späť