:)

14.06.2012 17:31

Trošku som aktualizáciu zanedbala .Udialo sa u nás moc vecí :

  • chystáme sa do agility tábora v Šintave                                                         
  • chystáme sa do tábora so psom -junior handling 
  • výlet do Maďarska
  • zúbky nám padajú :o)
  • zmenená šablóna webu
  • nové hračky :o)

Tak ideme pekne po poriadku .

  1. Prihlásili sme sa do agility tábora v Šintave.Spolu s nami ide aj braček Archie s Ivčou . Už sa tešíme .
  2. Chystáme sa do tábora so psom -junior handling - Minulý rok som tam bola , bola sranda , našla som si kopu priateľov a bola som s Axelkom .Tento rok ideme spolu s Jeannie.
  3. Prekvapko !!! <:o)
  4. Zúbky nám padajú alebo ja to nazvem že nám prší zúbky .
  5. Zmenená šablóna webu dúfam že sa páči ;-)
  6. Jeannie dostala kopec nových  hračiek od mojej maminky .Fotku dodám hneď ako to aj pofotím :) .

A nakoniec .Jeannie váži 12 kilogramov a jej výška je 48 cm .Rastie nám do krásy pred očami .

 

 

 

—————

Späť